Peek-a-boo
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

De Chillroom

+3
Ashley
Felicia
Chad
7 posters

Page 1 of 2 1, 2  Next

Go down

De Chillroom Empty De Chillroom

Post  Chad Wed Apr 08, 2009 3:01 pm

Het is zoiets als de woonkamer, alleen dan nog veel chiller. Gokautomaten, chille banken en zetels. Grote zachte poefen en overal kussens. Spelcomputers, laptops en noem maar op. Je hebt het er allemaal. Er is ook een bar, daar kun je je eigen drank mixen en ook gewoon non-alcoholische dingen enzo.

Enjoy!
Chad
Chad

Posts : 66
Join date : 2009-04-07
Age : 29

Back to top Go down

De Chillroom Empty Re: De Chillroom

Post  Chad Wed Apr 08, 2009 3:02 pm

Chad liep de kamer binnen en nadat hij een drankje voorzichzelf had gemixt liet hij zich in de bank zakken. Even rustig, hij voelde zich hier al ontzettend op zijn gemak. Hij hield van dit huis en de mensen waren er ook wel oké, nou ja de meeste dan. Hij glimlachte zwakjes en nam een slok van zijn drinken.
Chad
Chad

Posts : 66
Join date : 2009-04-07
Age : 29

Back to top Go down

De Chillroom Empty Re: De Chillroom

Post  Felicia Wed Apr 08, 2009 3:03 pm

Het eerst dat Felicia zag toen ze binnenkwam was de spelcomputer. Ok, die is van mij! Blij liep ze erheen en ging ze hem opstarten. Hopelijk hadden ze mario ofzo, of iets voor met meerdere personen, als die zouden komen. Pas toen merkte ze Chad op. 'Doe je mee?' vroeg ze vrolijk.

Felicia

Posts : 272
Join date : 2009-04-07

Back to top Go down

De Chillroom Empty Re: De Chillroom

Post  Chad Wed Apr 08, 2009 3:07 pm

'Wat voor spel wil je doen?' hij keek er vragend aan en dronk zijn glas in eens leeg. 'Als t maar geen mario is, dan vind ik t best.'

(HAHAHHHAHA)
Chad
Chad

Posts : 66
Join date : 2009-04-07
Age : 29

Back to top Go down

De Chillroom Empty Re: De Chillroom

Post  Felicia Wed Apr 08, 2009 3:08 pm

'HET IS WEL MARIO!' zei Felicia gekwetst ( :@ ). 'Mario is leuk.' Ze trok een zielig gezicht. 'En ik kan geen andere spellen dus we doen mario.' Ze startte het spel op en gaf een controller aan Chad.

Felicia

Posts : 272
Join date : 2009-04-07

Back to top Go down

De Chillroom Empty Re: De Chillroom

Post  Chad Wed Apr 08, 2009 3:09 pm

Chad gooide de controller naast zich en schudde zijn hoofd. 'No mario for me. Ik haat dat spel al sinds ik een klein chadje was.' Hij keek naar zijn glas. 'Kun jij hem vullen, kndjah?'
Chad
Chad

Posts : 66
Join date : 2009-04-07
Age : 29

Back to top Go down

De Chillroom Empty Re: De Chillroom

Post  Felicia Wed Apr 08, 2009 3:11 pm

'Nee want jij wilt geen mario spelen met mij,' zei Felicia waarna ze haar armen over elkaar sloeg. 'Dus dan kan ik ook geen drinken inschenken, nee. Puh.'

Felicia

Posts : 272
Join date : 2009-04-07

Back to top Go down

De Chillroom Empty Re: De Chillroom

Post  Chad Wed Apr 08, 2009 3:26 pm

Hij schoot in de lach. 'Dan niet.'zei hij op een normale toon en hij liep naar de bar en mixte weer wat. 'En wilt mevrouw mario ook wat?'zei hij plagerig.
Chad
Chad

Posts : 66
Join date : 2009-04-07
Age : 29

Back to top Go down

De Chillroom Empty Re: De Chillroom

Post  Felicia Thu Apr 09, 2009 3:10 am

‘Nee ik hoef niks,’ grinnikte Felicia. ‘Ik speel liever Mario’ Ze zou de volgende persoon die binnenkwam wel vragen mee te doen, mits het niet de duivel herself was.

Felicia

Posts : 272
Join date : 2009-04-07

Back to top Go down

De Chillroom Empty Re: De Chillroom

Post  Ashley Thu Apr 09, 2009 5:02 am

Ashley liep de kamer binnen en keek even rond. 'Nice..' Ze zag haar kamergenoot Fo en Chad. 'Heey!' zei ze even en ze ging in een zetel zitten. 'Toffe kamer!'
Ashley
Ashley

Posts : 99
Join date : 2009-04-07
Age : 30

Back to top Go down

De Chillroom Empty Re: De Chillroom

Post  Scarlett Thu Apr 09, 2009 6:31 am

Scarlett liep de kamer in. Ze plofte op een van de zetels en keek rond. Een jongen en twee meisjes.
Scarlett
Scarlett

Posts : 38
Join date : 2009-04-07
Age : 29
Location : Hiero

Back to top Go down

De Chillroom Empty Re: De Chillroom

Post  Chad Fri Apr 10, 2009 4:42 am

'Eey Ashleey!'riep hij met een glimlachje. 'Ook een drankje?' En hij hield een paar flessen omhoog. 'Je gaat toch met mij chillen en niet met mevrouw die mario wil spelen, toch?'Hij keek Fo plagerig aan en daarna naar Ashley!
Chad
Chad

Posts : 66
Join date : 2009-04-07
Age : 29

Back to top Go down

De Chillroom Empty Re: De Chillroom

Post  Felicia Fri Apr 10, 2009 4:51 am

'Tuurlijk wel! Elk normaal persoon wil Mario met mij doen. He Ashley?' vragend keek ze haar aan. 'Niet naar hem luisteren!'

Felicia

Posts : 272
Join date : 2009-04-07

Back to top Go down

De Chillroom Empty Re: De Chillroom

Post  Ashley Fri Apr 10, 2009 5:00 am

Ashley begon te grijnzen. 'Allebei een beetje? Eerst mario-en en dan chillen met jou?' vroeg ze aan Chad. Ze liep naar Chad en nam een drankje. 'Dát aanbod sla ik natuurlijk niet af'
Ashley
Ashley

Posts : 99
Join date : 2009-04-07
Age : 30

Back to top Go down

De Chillroom Empty Re: De Chillroom

Post  Felicia Fri Apr 10, 2009 5:04 am

'Gewoon continu met mij mario-en?' zei Felicia blij. 'Veel leuker dan met dat daar chillen!' grapte ze toen. Maar chillen was wel écht saai, meestal dan.

Felicia

Posts : 272
Join date : 2009-04-07

Back to top Go down

De Chillroom Empty Re: De Chillroom

Post  Jeffrey Sat Apr 11, 2009 8:10 am

Jeffrey lag languit op de bank naar een of ander saai liedje te luisteren. Hij viel half in slaap. Die vorige nacht had nauwelijks een oog dichtgedaan door die stomme kutmuggen. Waarschijnlijk vonden ze zeijn bloed een delicatesse, ze kwamen steeds meer weer op zijn kamer rondvliegen.
Jeffrey
Jeffrey

Posts : 22
Join date : 2009-04-11

Back to top Go down

De Chillroom Empty Re: De Chillroom

Post  Jarell Sat Apr 11, 2009 8:17 am

Jarell liep de chillroom in en besloot haar boek verder uit te lezen. Ze kreeg een paar verafschuwende blikken naar zich toe, maar die beantwoordde ze met een blik waar de mensen van terugdeinsden. Ze liet zich zakken op een lege bank en opende haar boek.
Jarell
Jarell

Posts : 201
Join date : 2009-04-07
Age : 30
Location : In m'n vel

Back to top Go down

De Chillroom Empty Re: De Chillroom

Post  Jeffrey Sat Apr 11, 2009 8:19 am

Jeffrey zag een kind met een boek binnenkomen. Oh, een boek. Dat kan ik natuurlijk ook nog altijd doen. Alleen... Ik heb geen boeken bij. Hij probeerde de titel van het boek te lezen, maar hij bevond zich aan de verkeerde kant.
Jeffrey
Jeffrey

Posts : 22
Join date : 2009-04-11

Back to top Go down

De Chillroom Empty Re: De Chillroom

Post  Jarell Sat Apr 11, 2009 8:21 am

Jarell richtte zich naar een jongen die naar het boek keek. 'Ghosts are everywhere.' zei ze. 'Zo heet het boek.' Ze snapte allang dat hij de titel probeerde te lezen, zoals het bemoeizuchtige meisje vorige keer ook al probeerde.
Jarell
Jarell

Posts : 201
Join date : 2009-04-07
Age : 30
Location : In m'n vel

Back to top Go down

De Chillroom Empty Re: De Chillroom

Post  Jeffrey Sat Apr 11, 2009 8:23 am

'Oh. Okey.' Antwoordde Jeffrey droog en hij ging weer liggen. Misschien moest hij maar eens subtielheidscusussen gaan volgen. Misschien was er wel zo'n boek: Subtiel zijn voor Dummies. Tegenwoordig is er overal wel een voor Dummies boek voor.
Jeffrey
Jeffrey

Posts : 22
Join date : 2009-04-11

Back to top Go down

De Chillroom Empty Re: De Chillroom

Post  Jarell Sat Apr 11, 2009 8:33 am

Jarell negeerde het persoon van daarstraks. Ze irriteerde zich nu al kapot aan hem. Het liefst vermoorde ze meteen iedereen hier.
Jarell
Jarell

Posts : 201
Join date : 2009-04-07
Age : 30
Location : In m'n vel

Back to top Go down

De Chillroom Empty Re: De Chillroom

Post  Jeffrey Sat Apr 11, 2009 8:36 am

Opeens kroop er een afschuwelijke walm door Jeff's neus. 'Ah, gatverdamme. Ga op de pot scheiten jezus christus.' Hij wapperde met zijn hand voor z'n neus en keek een stel kleindere kinderen boos aan. Wie ging er nu in een openbare ruimte zijn darmen gasvrij maken ?!
Jeffrey
Jeffrey

Posts : 22
Join date : 2009-04-11

Back to top Go down

De Chillroom Empty Re: De Chillroom

Post  Jarell Sat Apr 11, 2009 8:41 am

Jarell rook de afschuwelijke geur en liep naar de schetende kinderen toe en greep er een, die het hardst lachte en het hardst stonk bij z'n kraag en ze tilde hem aan z'n kraag een stukje op. 'Zeg eens, scheetje. Ga eens ergens anders je rotte geur verspreiden.' daarna liet ze hem weer los. Het ventje rende heel snel weg, zo bang als hij was.
Jarell
Jarell

Posts : 201
Join date : 2009-04-07
Age : 30
Location : In m'n vel

Back to top Go down

De Chillroom Empty Re: De Chillroom

Post  Jeffrey Sat Apr 11, 2009 8:44 am

'Ziezo, daar zijn we ook weer vanaf' Mompelde Jeff. De kamer rook er nog een beetje naar. 'Kan er geen raam open ?'
Jeffrey
Jeffrey

Posts : 22
Join date : 2009-04-11

Back to top Go down

De Chillroom Empty Re: De Chillroom

Post  Jarell Sat Apr 11, 2009 8:44 am

'Sta op met je luie reet en zet er een open.' siste Jarell naar de jongen.
Jarell
Jarell

Posts : 201
Join date : 2009-04-07
Age : 30
Location : In m'n vel

Back to top Go down

De Chillroom Empty Re: De Chillroom

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum