Peek-a-boo
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

De treurwilg

2 posters

Go down

De treurwilg Empty De treurwilg

Post  Lauren Thu Apr 09, 2009 8:08 am

Een grote boom, midden op het grasveld achter het huis. De boom is immens en de bladeren bedekken de stam, iedereen die er onderdoor kruipt zal niet meer gezien worden. Als je er door heen zou lopen zou je meteen een prachtige stam zien, met uitsteeksel waardoor je simpelweg, naar boven kan lopen. Je kan wel niet boven in de top komen, of je moet terpletter willen neerknallen, maar daar ga ik niet vanuit.
Waarom noemt men het de treurwilg?
De grote boom neemt namelijk een grote hoeveelheid water op, en dat betekent dat er rondom weinig begroeing is
Lauren
Lauren

Posts : 149
Join date : 2009-04-07

Back to top Go down

De treurwilg Empty Re: De treurwilg

Post  Lauren Thu Apr 09, 2009 8:09 am

Lauren liep richting de treurwilg, ze droeg een kort zwart broekje en een fleurig topje, toen ze onder de bladeren kroop ging ze meteen klimmen en liet zich vallen op een tak. Heerlij kwas het hier.
Lauren
Lauren

Posts : 149
Join date : 2009-04-07

Back to top Go down

De treurwilg Empty Re: De treurwilg

Post  Jarell Fri Apr 10, 2009 6:58 am

-new I guess-

Jarell liep richting de treurwilg en verdween onder de takkenbos van de boom. Ze liet zich zakken tegen de stam en zuchtte. Ineens verscheen Matthijs. 'Zo Matthijs, hoe gaat het?' vroeg ze. 'Perfect. Het kind is doodsbang en ik heb kunnen voorkomen dat ze het vertelde tegen Ashley. Eigenlijk, ben ik van plan nog een stuk verder te gaan met het zuurmaken van haar leven.' zei Matthijs. 'Mooi.' antwoordde Jarell grijnzend.
Jarell
Jarell

Posts : 201
Join date : 2009-04-07
Age : 30
Location : In m'n vel

Back to top Go down

De treurwilg Empty Re: De treurwilg

Post  Lauren Fri Apr 10, 2009 7:02 am

((pfoeh ik wilde net reageren =[))
Lauren
Lauren

Posts : 149
Join date : 2009-04-07

Back to top Go down

De treurwilg Empty Re: De treurwilg

Post  Jarell Fri Apr 10, 2009 7:03 am

(( sorry D: ))
Jarell
Jarell

Posts : 201
Join date : 2009-04-07
Age : 30
Location : In m'n vel

Back to top Go down

De treurwilg Empty Re: De treurwilg

Post  Lauren Fri Apr 10, 2009 7:03 am

((naja dan kom ik je wel irriteren))
Lauren
Lauren

Posts : 149
Join date : 2009-04-07

Back to top Go down

De treurwilg Empty Re: De treurwilg

Post  Jarell Fri Apr 10, 2009 7:04 am

(( watch out, Ik kan met jou hetzelfde doen als met de rest ))
Jarell
Jarell

Posts : 201
Join date : 2009-04-07
Age : 30
Location : In m'n vel

Back to top Go down

De treurwilg Empty Re: De treurwilg

Post  Lauren Fri Apr 10, 2009 7:05 am

Lauren hoorde de stem van Jarell toen ze aan kwam lopen, stug liep ze onder de bladeren door en zag ze het lijk tegen de 'lucht' praten. Lauren had eigenlijk gehoopt op een rustig plekje maar omdat dit het meest rustige was, ookal leek het haar niet veilig om met zo'n wicht in een boom te zitten, klom ze de boom in en ging op een tak zitten. Haalde een pen te voorschijn en ging schrijven
Lauren
Lauren

Posts : 149
Join date : 2009-04-07

Back to top Go down

De treurwilg Empty Re: De treurwilg

Post  Lauren Fri Apr 10, 2009 7:06 am

((ik verwelkom matthijs al))
Lauren
Lauren

Posts : 149
Join date : 2009-04-07

Back to top Go down

De treurwilg Empty Re: De treurwilg

Post  Jarell Fri Apr 10, 2009 7:08 am

Jarell had een plek voor haarzelf gewild, maar dat was blijkbaar niet mogelijk hier, nergens. Matthijs verdween en Jarell stond op en liep terug naar het huis zonder op of om te kijken naar de huppel die net voorbij liep.
Jarell
Jarell

Posts : 201
Join date : 2009-04-07
Age : 30
Location : In m'n vel

Back to top Go down

De treurwilg Empty Re: De treurwilg

Post  Lauren Fri Apr 10, 2009 7:12 am

Lauren zuchtte opgelucht toen Jarell verdween. Ze had nu rust en kon nu in alle rust verder schrijven. ... vluchten zou geen optie voor hen geweest zijn. Nergens konden ze een kant op en een grote groep van mensen kwam steeds dichter in de buurt van het kleine groepje mensen. Melaine's stem sloeg over toen ze een gilletje slaakte terwijl Jeremy de armen om haar heen sloeg om Melaine te beschermen. Lieve zoete woordjes leken Melaine te kalmeren maar Jaimy was al niet meer te stoppen, woest rende ze de groep in en begon wild van zich af te slaan, Jeremy zuchtte diep en ook Melaine leek het er niet mee eens te zijn, hoe kon een levensvorm een groep ondode nu doden? Hoe kon iemand, mensen die bijna geen vel meer aan hun lichaam hadden zitten, dood gaan, als ze al geen leven meer hadden? Meteen hierna begon Lauren te krassen en te strepen.
Lauren
Lauren

Posts : 149
Join date : 2009-04-07

Back to top Go down

De treurwilg Empty Re: De treurwilg

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum