Peek-a-boo
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ashley & Felicia's kamer

+3
Chad
Ashley
Felicia
7 posters

Page 1 of 13 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Next

Go down

Ashley & Felicia's kamer Empty Ashley & Felicia's kamer

Post  Felicia Wed Apr 08, 2009 1:37 pm

De kamer is heel groot, met twee mega grote ramen. Verder staan er twee tweepersoonsbedden, tenminste dat moeten het voorstellen. Het zijn eerder 4 persoonsbedden. Ook is er natuurlijk een tv en een koelkastje en banken enzo! En niet te vergeten de badkamer! De muren zijn zwart met geel en zo is ook de inrichting, afgewerkt met wat gouden randen en al. Kortom: heel luxe, net als de rest.



Toegang: Ashley & Felicia, of kloppen.

Felicia

Posts : 272
Join date : 2009-04-07

Back to top Go down

Ashley & Felicia's kamer Empty Re: Ashley & Felicia's kamer

Post  Felicia Wed Apr 08, 2009 1:40 pm

'Binnen?' zei Felicia op vragende toon. De deur stond toch open? Misschien was het die Ashley wel, maar wie van de personen was het? Hopelijk niet degene die op satan leek, ze zou er serieus nog nachtmerries aan overhouden.

Felicia

Posts : 272
Join date : 2009-04-07

Back to top Go down

Ashley & Felicia's kamer Empty Re: Ashley & Felicia's kamer

Post  Ashley Wed Apr 08, 2009 1:42 pm

Ashley liep de kamer binnen en stond even stil. 'Niet mis.. Niet mis!' Goedkeurend ze rond. Toen keek ze op. 'Jij bent Felicia, zeker.' Het was geen vraag, gewoon een conclusie. 'Welke..' ze staarde even twijfelend naar de bedden. 'Welk bed neem jij? Voor mij is het al gelijk' en ze haalde haar schouders op.
Ashley
Ashley

Posts : 99
Join date : 2009-04-07
Age : 30

Back to top Go down

Ashley & Felicia's kamer Empty Re: Ashley & Felicia's kamer

Post  Felicia Wed Apr 08, 2009 1:45 pm

'.. Fo.' Verbeterde Felicia haar. 'Noem me alsjeblieft geen Felicia,' zei ze toen. Ze vond die naam zo vreselijk kakkerig klinken. Hopelijk vertelde ze haar echte naam niemand. 'En jij bent zeker Ashley?' zei ze, ook meer als bevestiging. 'Het maakt mij ook niet uit, de bedden zijn evengroot en al..'

Felicia

Posts : 272
Join date : 2009-04-07

Back to top Go down

Ashley & Felicia's kamer Empty Re: Ashley & Felicia's kamer

Post  Ashley Wed Apr 08, 2009 1:49 pm

Even trok Ashley verbaasd haar wenkbrauwen op, maar ze knikte. 'Fo. Oke! Je mag me wel gewoon Ashley noemen' grapte ze. 'Tenzij je liever iets anders zegt.. Goed, dan neem ik dat bed wel' zei Ashley met een knikje op het bed het verste van de deur. Ze liep er naartoe en hees er met nogal wat moeite haar koffer op. Ze keek even rond, vond een kleerkast, maar besloot later wel uit te pakken. In plaats daarvan liet ze zich lang uit op het bed vallen.
Ashley
Ashley

Posts : 99
Join date : 2009-04-07
Age : 30

Back to top Go down

Ashley & Felicia's kamer Empty Re: Ashley & Felicia's kamer

Post  Felicia Wed Apr 08, 2009 1:52 pm

'Okay!' zei Felicia blij terwijl ze haar schoenen uitschopte en op het bed ging zitten. Niet lang daarna begon ze erop te springen. 'Het veert echt hartstikke goed,' zei ze blij, nog steeds springend. En er was ruimte zat om te springen, 4 maal de grootte van haar eigen bed. Dus. Plek zat.

Felicia

Posts : 272
Join date : 2009-04-07

Back to top Go down

Ashley & Felicia's kamer Empty Re: Ashley & Felicia's kamer

Post  Ashley Wed Apr 08, 2009 1:54 pm

Weer keek Ashley Fo verbaasd aan. Toen grijnsde ze, schopte ook haar sneakers uit en begon mee te springen. 'Hé! Je hebt nog gelijk ook!' riep ze lachend. 'Jezus wat een groot béd!' Ze schudde haar hoofd. 'Niet normaal'
Ashley
Ashley

Posts : 99
Join date : 2009-04-07
Age : 30

Back to top Go down

Ashley & Felicia's kamer Empty Re: Ashley & Felicia's kamer

Post  Felicia Wed Apr 08, 2009 1:56 pm

'Tuurlijk heb ik gelijk, ik heb altijd gelijk!' riep Felicia, die nog steeds aan het springen was en af en toe een koprol maakte. Het was net een soort trampoline leek het wel; het veerde in ieder geval net zo goed.

Felicia

Posts : 272
Join date : 2009-04-07

Back to top Go down

Ashley & Felicia's kamer Empty Re: Ashley & Felicia's kamer

Post  Chad Wed Apr 08, 2009 1:58 pm

{De kleutercamping is aan de andere kant van de gang ! XD}
Chad
Chad

Posts : 66
Join date : 2009-04-07
Age : 29

Back to top Go down

Ashley & Felicia's kamer Empty Re: Ashley & Felicia's kamer

Post  Felicia Wed Apr 08, 2009 1:58 pm

Chad wrote:{De kleutercamping is aan de andere kant van de gang ! XD}

((thanks for noticing!))

Felicia

Posts : 272
Join date : 2009-04-07

Back to top Go down

Ashley & Felicia's kamer Empty Re: Ashley & Felicia's kamer

Post  Ashley Wed Apr 08, 2009 1:59 pm

Ashley lachte. 'Ik ga allesins géen koprol maken, of ik breek mijn nek' meende ze. Ze stopte even met springen en schatte de afstand tussen de 2 bedden in. 'Zou het lukken denkje?' vroeg ze zich luidop af. 'Zeg eens, je hebt toch áltijd gelijk' zei Ashley grijnzend.
Ashley
Ashley

Posts : 99
Join date : 2009-04-07
Age : 30

Back to top Go down

Ashley & Felicia's kamer Empty Re: Ashley & Felicia's kamer

Post  Felicia Wed Apr 08, 2009 2:05 pm

'Tuurlijk wel!' zei Felicia blij. 'Hup Ashley, hup!!!!' 'Spring!' Zelf sprong ze al een aantal sprongen achteruit, kijkend of Ashley het echt zou proberen. Als het zou lukken zou ze het zelf ook gaan proberen.

Felicia

Posts : 272
Join date : 2009-04-07

Back to top Go down

Ashley & Felicia's kamer Empty Re: Ashley & Felicia's kamer

Post  Ashley Wed Apr 08, 2009 2:08 pm

Ashley keek Fo aan. 'Ik moet wel gek zijn!' Toch ging ze wat naar achter, nam springend een aanloop, sprong en.. Yes! Ze lande stuntelig, maar mooi in het midden op Fo's bed. 'Gelukt!' riep ze blij. 'Nu jij!' Nu ging Ashley wat aan de kant staan.
Ashley
Ashley

Posts : 99
Join date : 2009-04-07
Age : 30

Back to top Go down

Ashley & Felicia's kamer Empty Re: Ashley & Felicia's kamer

Post  Felicia Wed Apr 08, 2009 2:11 pm

'COOL!' Felicia begon zich af te zetten tegen het bed en sprong toen ook naar Ashleys bed. 'En nu terug! Tegelijk!' zei ze blij, waarna ze zich weer begon af te zetten en zich klaarmaakte om te springen.

Felicia

Posts : 272
Join date : 2009-04-07

Back to top Go down

Ashley & Felicia's kamer Empty Re: Ashley & Felicia's kamer

Post  Ashley Wed Apr 08, 2009 2:15 pm

'Oke!' Ashley knikte instemmend. Ze maakte zich klaar, nam een aanloop en sprong. Ze verloor even haar evenwicht, waardoor ze wat naar rechts begon te hellen.

((en dat allemaal in 1 sprong))
Ashley
Ashley

Posts : 99
Join date : 2009-04-07
Age : 30

Back to top Go down

Ashley & Felicia's kamer Empty Re: Ashley & Felicia's kamer

Post  Felicia Wed Apr 08, 2009 2:18 pm

'AAAH! AAN DE KANT AAN DE KANT!' riep Felicia geschrokken toen Ashley opeens naar rechts ging. Maar het was al te laat en ze botste tegen haar aan, waardoor ze op de grond knalde. Snel wreef ze over haar hoofd en keek ze naar Ashley. 'Gaat het?' vroeg ze toen.

(( AHAHHA MUTSEN!))

Felicia

Posts : 272
Join date : 2009-04-07

Back to top Go down

Ashley & Felicia's kamer Empty Re: Ashley & Felicia's kamer

Post  Ashley Wed Apr 08, 2009 2:20 pm

Ashley viel met een BONK op de grond. 'Ahahahauw..' lachte ze nog half en ze wreef met haar hand over haar voet, die onaangenaam tintelde. 'Alles oke, ik leef nog' Ze ging rechtop zitten. 'Je moet niet tégen me springen he' lachte Ashley. 'Heb jij ergens zeer?' vroeg ze toen.
Ashley
Ashley

Posts : 99
Join date : 2009-04-07
Age : 30

Back to top Go down

Ashley & Felicia's kamer Empty Re: Ashley & Felicia's kamer

Post  Felicia Wed Apr 08, 2009 2:22 pm

Nu pas schoot Felicia ook in de lach. 'Hahah ja mijn hahahoofd' zei ze toen. 'Auuu' Snel wreef ze nog eens over haar hoofd. 'Maar verder is alles nog ok!!' Even hield ze haar hoofd schuin. 'Jij ging scheef!'

Felicia

Posts : 272
Join date : 2009-04-07

Back to top Go down

Ashley & Felicia's kamer Empty Re: Ashley & Felicia's kamer

Post  Ashley Wed Apr 08, 2009 2:43 pm

Ashley begon te lachen en ging weer rechtstaan. 'Hm.. Dan was het vast ik. Ik bedoel, jij hebt altijd gelijk dus..' Ze liep naar haar bed en opende haar koffer. De inhoud lag compleet door de war. 'Lekker!' Ashley begon haar kast in te laden.
Ashley
Ashley

Posts : 99
Join date : 2009-04-07
Age : 30

Back to top Go down

Ashley & Felicia's kamer Empty Re: Ashley & Felicia's kamer

Post  Meagen Thu Apr 09, 2009 5:03 am

((*klopklop.*))
Meagen
Meagen

Posts : 74
Join date : 2009-04-08
Age : 28

Back to top Go down

Ashley & Felicia's kamer Empty Re: Ashley & Felicia's kamer

Post  Ashley Thu Apr 09, 2009 5:06 am

Ashley draaide zich om en liep naar de deur, waar ze geklop gehoord had. Ze zwaaide de deur nogal breed open en zag een onbekend meisje. 'Hey..!' Ze keek het meisje vragend aan. 'Jou ken ik nog niet?'
Ashley
Ashley

Posts : 99
Join date : 2009-04-07
Age : 30

Back to top Go down

Ashley & Felicia's kamer Empty Re: Ashley & Felicia's kamer

Post  Meagen Thu Apr 09, 2009 5:08 am

Meagen krabbelde op haar achterhoofd. 'Ja ehm, ik hoorde er gister al te zijn maar ik miste de trein. Ik ben Meagen. En wie ben jij?' ze stak haar hand uit om het onbekende meisje de hand te schudden.
Meagen
Meagen

Posts : 74
Join date : 2009-04-08
Age : 28

Back to top Go down

Ashley & Felicia's kamer Empty Re: Ashley & Felicia's kamer

Post  Ashley Thu Apr 09, 2009 5:12 am

Nogal verbaasd keek Ashley naar de uitgestoken hand, en schudde die. 'Ashley. Dat is Fo.' zei ze met een knikje op Fo in de kamer. 'Er is nog niet veel gebeurd hoor.. Gewoon kamers gekozen, wat rondgekeken.' Ashley keek het meisje terug aan. 'Heb je al een kamer?'
Ashley
Ashley

Posts : 99
Join date : 2009-04-07
Age : 30

Back to top Go down

Ashley & Felicia's kamer Empty Re: Ashley & Felicia's kamer

Post  Felicia Thu Apr 09, 2009 6:46 am

Felicia liep niet af op de deur toen daarop geklopt werd en reageerde er ook niet op. Eerst maar eens haar koffer gaan uitpakken. Ze tilde hem op haar bed en opende hem, waar gelijk haar tekenblok en tekenspullen tevoorschijn kwamen die ze er gauw uittilde. Daarna haalde ze haar kleding eruit en legde ze in de grote kast neer.

Felicia

Posts : 272
Join date : 2009-04-07

Back to top Go down

Ashley & Felicia's kamer Empty Re: Ashley & Felicia's kamer

Post  Meagen Thu Apr 09, 2009 7:53 am

Meagen glimlachte naar Ashley. Ze vond haar wel aardig. 'nee, ik heb nog niemand om bij te slapen. Is er nog iemand alleen? Dan ga ik daar wel bij.' Ik hoop maar dat ik bij een aardig iemand kom.
'ehm, weet jij wie er nog geen kamergenoot heeft?'
Ze keek langs Ashley en zag Fo's tekenspullen. ze vroeg: 'Goh, teken jij ook?'
Meagen
Meagen

Posts : 74
Join date : 2009-04-08
Age : 28

Back to top Go down

Ashley & Felicia's kamer Empty Re: Ashley & Felicia's kamer

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 13 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Next

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum